Конкурс «Учитель року -2017» в номінації «Біологія»

07 грудня 2016 року відбувся конкурс «Учитель року - 2017» у номінації «Біологія». На базі гімназії біотехнологій №177 свою педагогічну майстерність продемонстрували четверо сміливих, досвідчених, творчих, компетентних, ерудованих учителів біології району, а саме:

1.  Хоменюк Наталія Володимирівна, учитель біології ліцею №144 імені Г. Ващенка, І кваліфікаційна категорія.

2.  Казмірчук Юлія Владиславівна, учитель біології Авіакосмічного ліцею НАУ ім. Сікорського, вища кваліфікаційна категорія, вчитель методист. http://kazmirchukekobio.blogspot.com/

3.  Дзюбак Алла Володимирівна, учитель біології сзш. №279, вища кваліфікаційна категорія, старший вчитель. http://biologyscool279.blogspot.com/

4.  Блиндюк  Наталія Миколаївна, учитель біології сш. №64, ІІ кваліфікаційна категорія.

Учасники районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Біологія» показали високу педагогічну ерудицію, глибокі знання з предмету, досконалу методику проведення сучасного уроку з використанням інтерактивних технологій, глибоке розуміння навчальних, загальнопедагогічних, розвиваючих цілей навчальної програми з предмета. Педагоги - дійсно майстри своєї справи. Кожен учасник був неповторним.

Члени журі були приємно вражені талантом учасниць, але кожне випробування передбачає переможців. Не винятком став і цей конкурс. За результатами змагань місця розподілились таким чином:

І місце – Дзюбак Алла Володимирівна.

ІІ місце  - Казмірчук Юлія Владиславівна.

ІІІ місце  - Хоменюк Наталія Володимирівна та Блиндюк  Наталія Миколаївна.

Шановні конкурсанти Ви кращі! Ви не перевершенні!

 Щиро вітаємо переможців конкурсу та дякуємо членам журі, адміністрації, педагогічному та учнівському колективам гімназії біотехнології №177!

 


                   Конкурс «Учитель року -2015» в номінації «Хімія»

     15 та 16 грудня 2014 року на базі ліцею №142 відбувся районний етап конкурсу «Вчитель року-2015» в номінації «Хімія». Вчителі презентували свої сайти або блоги, представили творчу майстерню під назвою «Родзинки мого досвіду та результативність роботи», виконали контрольну з методики викладання, провели уроки та зробили самоаналіз У конкурсі взяли участь  Єрошев Микола Миколайович(сзш№279),Бондарчук Марина Павлівна(сш№173), Бондаренко Ольга Леонідівна(сзш№67), Черепіна Наталія Василівна (гімназія№177), Щетініна Маргарита Володимирівна (гімназія №178), Маляр Людмила Вікторівна (гімназія-інтернат №13), Тарковська Ганна Юріївна (АКЛНАУ),  Гринюк Тетяна Олегівна (сзш№166)

     У мальовничу наукову подорож-підкорити найвищу вершину Карпат  запросив учнів 7 класу Микола Миколайович Єрошев. У формі мандрівки, із застосуванням цікавих інтерактивних методичних прийомів, учні повторили,систематизували,узагальнили початкові хімічні поняття, підготували себе до наступних етапів вивчення нового матеріалу. Вдало підібраними завданнями , чудовими краєвидами Карпат, українським фольклором, цікавими фактами вчитель весь час  тримав увагу дітей. Сходження на Говерлу було енергійним, добре організованим , принесло всім присутнім навчальну та естетичну насолоду.

    Марина Павлівна Бондарчук змогла зацікавити семикласників пошуком унікальних стежинок до знаходження скарбів країни «Хімляндії». Цей шлях був наповнений змістовними завданнями, які не лише створили можливість провести перевірку знань  та підготовку до контрольної роботи на узагальнюючому уроці, а й спонукали до аналізу , систематизації знань, обґрунтуванню їх застосування у житті Смішні Хімчики разом з учнями вирішували нестандартні комбіновані логічні задачі - завдання високої складності авторські розробки молодого вчителя Наприклад: кількість рухів під час фізкультхвилинки визначалась хімічними розрахунками

    Емоційний підйом, позитивний настрій, творча дружня атмосфера панували протягом усього уроку. Перший скарб знайдено-наступні – не за горами!

      Ольга Леонідівна Бондаренко спонукала учнів 9 класу до проходження тернистого пошукового шляху, де у формі групової роботи кожен зміг реалізуватись як підлеглий і як керівник Вчитель чітко розставив акценти уроку, виділив головне та дав можливість учням знайти істину в ході дослідження. Кожна група за алгоритмом вчителя змогла швидко визначити обов’язки в межах мікроколективу і виступити перед аудиторією однокласників зі своїми висновками щодо проведеної роботи. З перших хвилин уроку всі присутні відчули єдину мету, створили команду, колектив готовий до потужної результативної співпраці. В ході уроку елементи новизни яскравою стрічкою переплітались з елементами їх реалізації. Швидкість реакції і старіння організму? Ця проблема нікого не залишила байдужим. Позитивні емоції вчителя злились у потужний струмок дитячих ідей і пропозицій. Найкращий контакт, найвищий результат.

Черепіна Наталія Василівна майстерно використала прийоми групової роботи у 8 класі . Вчитель підготувала гарний роздатковий матеріал, опорні схеми, схеми самооцінки, диференційовані домашні завдання Учні вивчали хімічні властивості солей, удосконалювали вміння та навички, проводячи досліди в групах. Командний дух вчитель підтримував інсталяцією річки та «човнів-груп». Максимально використовувались можливості Смарт дошки Учні побачили хімічні реакції під мікроскопом. В ході уроку були проведені цікаві хімічні експерименти

                         Учні виходили з уроку з гарними оцінками та смачними призами.

    З яскравим енергетичним підйомом розпочала урок у 9 класі Тетяна Олегівна Гринюк. Діти змогли поринути у вир хімічних реакцій, досліджуючи вплив різних чинників на їх швидкість. Урок промайнув швидко, як більшість реакцій у пробірках, адже учитель змогла зацікавити учнів творчо продуманими завданнями, нестандартним підходом, прикладами з біології. Презентація додавала завершеності кожному етапу уроку. Тетяна Олегівна змогла стати каталізатором дитячих дій, думок та пропозицій, навчальних досягнень на цікавому та змістовному уроці

      Маргарита Володимирівна Щетініна презентувала класичний урок у 8 класі. Учні актуалізували знання з теми «Оксиди» та вивчили способи добування оксидів в ході обговорення та аналізу спостережень віртуальної лабораторії. Була виконана самостійна на закріплення та лабораторна робота, що дало змогу оцінити всіх учнів. Надзвичайно активно восьмикласники працювали біля дошки, закріплюючи вміння у написанні хімічних реакцій. Урок пройшов у доброзичливій робочій атмосфері. Вогонь у спиртівці та старання учнів під керівництвом вчителя підтримали жагу учнів до знань

   Тарковська Ганна Юріївна вразила восьмикласників своїм вмінням методично обґрунтовано налаштувати учнів на вивчення добування оксидів через їх застосування, опираючись на навчальний та практичний досвід підлітків. Жваво, активно, ініціюючи роботу кожного учня учитель старалась максимально задіяти всіх учасників навчального процесу. Ліцеїсти удосконалили вміння у проведенні хімічного експерименту, зрозуміли, де набуті знання зможуть застосовувати у житті, адже ненька природа продемонструвала значимість оксидів  на прикладі «гостя із Індії»-мінералу Мусковіту

За результатами 5 етапів конкурсу журі визначило переможців.

Гран прі - учитель хімії сзш №67 Бондаренко Ольга Леонідівна (524 бали)

І місцеучителі хімії: гімназії –інтернату №13- Маляр Л.В., сзш №166-Гринюк Т.О.

ІІ місцеучителі хімії: АКЛНАУ - Тарковська Г.Ю., сш№173 - Бондарчук М.П.,сзш№279 - Єрошев М.М.

ІІІ місцеучителі хімії: гімназії№177- Черепіна Н.В.,гімназії №178 – Щетініна М.В.

Блог Маляр Людмили Вікторівни - учителя хімії гімназії-інтернату №13

Блог Бондарчук Марини Павлівни - учителя хімії школи №173

Блог Черепіної Наталі Василівни - учителя хімії  177 гімназії (біотехнологій)

Персональний сайт Щетініній Маргарити Володимирівни - учителя хімії гімназії №178

Блог Єршова Миколи Миколайовича -учителя хімії школи № 279

Блог Гринюк Тетяни Олегівни - вчителя хімії школи №166